Copyright @ Esra Roise

Copyright @ Esra Roise

Friday 23 September 2011

I mine skoger.-*

I mine skoger.-*

Wrote this a couple o years ago in Norway, as a poetry task in a norwegian class actually, came out pretty straight, takk til min norsk-lærer Anton Løkken. English translate below.







I mine skoger finnes vesen du aldri vil få se
I mine skoger finnes toner som en sjel jeg vandrer med

Der finnes et mørke som spenner sine strenger
Det er i det mørket mine blåtoner henger

I mine skoger er alles pust og alt som puster mitt
I mine skoger kan alle mine vesen rase fritt

Derfor vandrer jeg der
Og ikke her




In my forest.-*

In my forest there are creatures who your never gonna see
In my forest there are tones like a soul that walk with me

There exists a darkness that tightens all its strings
It is in this darkness all my bluetones ring

In my forest all of breath and all that breathes belongs to me
In my forest all my creatures are allowed to rage wild and free

thats why I walk there
and not here.

1 comment: